sâmbătă, 15 februarie 2014

Empties: Products I've Used Up (3)


Au trecut aproximativ 2 luni de la ultima articol cu produse terminate si pentru ca am gasit un moment liber m-am gandit ca ar fi bine venita o astfel de postare  pe blog.

Ca de obicei voi scrie si cateva randuri despre produsul in sine care sa exprime parerea mea despre acesta.


1.Sapun solid Palmolive - Irresistible Touch
Un sapun clasic, ce are culoare mov, cu un parfum simpatic, nu prea puternic. Folosesc sapun solid doar cand urmeaza sa imi fac manichiura impreuna cu o perie de unghii.


2) Gel de dus Yves Rocher cu cacao
Am reusit sa mai termin un gel de dus de la Yves rocher, dar de data asta am nimerit unul care mi-a placut ca miros, desi tot cel cu cafea miroase mai bine;)).



3. Masca pentrupar vopsit HairX de la Oriflame
Pe asta am gasit-o pe la mama. Am folosit-o pe parul meu vopsit, si isi face treaba. Adica mi-a lasat un par mai matasos cu un miros placut, dar subtil. Totusi vreau mai mult de la o masca de par, ce a facut asta consider ca trebuie sa faca un balsam. Parul meu are nevoie de o masca mai puternica, mai hidratanta.




4.Fond de ten Studio Artist de la Oriflame
Am reusit sa termin si acest fond de ten de care am pomenit in Project pan. Mi-a placut deoarece are un aspect tare frumos pe ten si uniformizeaza destul de bine, dar pacat ca dupa 4 ore nu mai sta treaba la fel. Daca era si rezistent merita nota 10, dar nu este.




5.Apa de gura Dentalux pentru dinti sensibili
Am mai terminat inca o apa de gura, si pe aceasta chiar o voi recumpara. Chiar daca e ieftina imi place aroma ei, simt ca face o curatare suplimentara dupa periaj si chiar ma simt ok cu ea pe dintii mei sensibili.


6. Gel intim de la Avon
Nu mai stiu cum se numeste exact, dar este un gel foarte apos. Nici nu stiu de ce se numeste gel. E ca o apa, desi isi face treaba, dar consistenta lui a reusit sa ma faca sa spun ca nu mai vreau sa vad niciodata asa ceva. Ma bucur ca am scapat de el, ca oricum mai mult am risipit.


7. Deodorant solid Lady Speed Stick 
Acesta are aroma de liliac. O perioada am avut ceva cu mirosul de liliac si mi-am luat multe chestii cu parfumul acesta. Imi place si acum dar cred ca m-am mai potolit.
Deodorantul e bun, isi face treaba, iar acum am tot unul de la ei dar cu orhidee.



8.Sapun lichid Nivea
Prost! Asta pot sa spun despre el. Nu mi-a placut deloc. In loc sa hidrateze am ramas de fiecare data cu mainile uscate dupa ce l-am folosit si pe langa asta se consuma foarte repede. Are doar 250ml si pentru cat de slab calitativ este nu isi merita pretul de 7 lei. Mai bune sunt cele de la DM.

Cam astea au fost produsele consumate in ultima vreme. Deja am o punguta noua pentru produsele ce urmeaza a fi consumate, pentru ca am cateva care in cateva zile vor ajunge acolo. Asa ca sper ca in o luna sa vorbim din nou despre produsele terminate.



Hugs & kisses,

2 comentarii:

  1. si eu mi-am propus sa termin anumite produse :D
    Produsele Palmolive imi plac tare mult cum miros :) Si eu am avut varianta aceea de la Avon si nu mi-a placut deloc , in schimb ambalajul cu verde a fost mai ok.
    :X

    RăspundețiȘtergere
  2. despre gelul intim de la Avon eu ti l-as recomanda pe cel crema. E cu totul alta treaba. Eu l-am comandat pe cel mentionat de tine o data din greseala si de atunci verific de 4 ori inainte daca e cel bun :))

    RăspundețiȘtergere