miercuri, 18 decembrie 2013

NOTD: Christmastree

Mda..am avut o saptamana mai ocpuata si au trecut cam multicele zile de la ultima postare, dar totusi prezint aceasta manichiura in timp util;)).

De data asta am o manichiura cu nuante de verde. am tinut cont de parerea unei cititoare care mi-a zis ca s-a saturat de manichiuri cu auriu si rosu si ca vrea sa vada si altceva, asa ca dupa manichiura anterioara cu albastru a venit si randul celei cu verde.


Am folosit sigura mea oja verde, care e mai degraba un verde inchis, Avon Green with envy, pe inelar Flormar nr 21, iar modelul de bradut este facut cu culori acrilice si bradutul are in varf o steluta aramie.

Pentru bradut am folosit pentru prima data tehnica one stroke. A fost o inccercare dar cred ca totusi a iesit bine.





Astept pareri, sincere:D.


Hugs & kisses,

12 comentarii:

  1. Im i place super mult, e simpaticut! :X Dar cum vine asta... tehnica one stroke? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos. sunt pe youtube filmulete demonstrative, ideea e ca pe o pensula plata sa existe 2 culori astfel incat sa desenezi cu doua culor simultan. de obicei e folosita pentru desenarea acelor flori cu interiorul de o culoare si petala de alta culoare, iar daca e cu alb si o culoare exista si un degrade placut. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-a iesit foarte bine bradutul
    Imi place manichiura ta. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte frumoasa manichiura,imi place tare mult bradutul :) chiar ma gandeam cum l-ai realizat :*

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc frumos :*, am folosit tehnica one stroke. e mai simplut la braduti. flori inca nu am reusit sa fac dar ma mai straduiesc ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. ce bradut dragut! imi plac unghiutele scurte! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc, eh, astea sunt lungi la mine, nu scurte:), scurte sunt mai scurte decat in poze:P

    RăspundețiȘtergere