miercuri, 2 octombrie 2013

School suplies(2013-2014)


       Bine v-am regasit dupa o pauza lunga. Vacanta asta am ales doar sa ma odihnesc si sa ma plimb in loc sa fac orice altceva, iar asta a insemnat si lipsa mea de pe blog. Am incercat sa mai poastez cate o imagine pe facebook din cand in cand.

Pentru ca de ieri a inceput si la mine scoala, m-am gandit sa va arat, cu intarziere, care sunt rechizitele mele si alte accesorii de papetarie.



In primul rand aveam nevoie de 4 caiete, pentru fiecare materie cate unul. Am ales culori diferite pentru a le putea diferentia usor. Au 100 de file, sunt cu spira din plastic si coperta este din plastic. Am preferat cu coperta din plastic pentru ca sunt mai rezistente acestea, in comparatie cu cele din carton.


Cateva postit-uri si indecsi care sunt utile pentru invatat si pentru pus cateva semne prin carti/caiete acolo unde este ceva mai important.

Evientiatoare, unele mari, pe care le am de un an, poate chiar doi, sunt la fel de bune ca la inceput, si unele mici, numai bune de luat in geanta.


Linere colorate si markere, bune pentru subliniat si notat definitii sau alte reguli, formule care trebuie invatate.


Banda adeziva, lipici si smiley face.


Paper clips, de diferite marimi si culori, bune pentru a prinde mai multe foi la un loc sau pentru a prinde o foaie importanta de coperta caietului, de agenda..


Creioane. Cu mina si fara. Radiera si ascutitoare.
E mai placut sa scrii cu creionul.


Si nu in ultimul rand, o agenda. A mea este luata din Ikea.  Este defapt un caiet cu foi veline, dar are un “magarus”. (magarusul este acea foaie liniata pe care o pui sub o foaie alba pentru a putea scrie drept. Eu am aflat prima oara de magarus in scoala generala) Acest magarus este din plastic si il poti muta unde vrei. Caietul are copertile dintr-un carton foarte tare si spire metalice. Prezinta si un elastic pentru a il tine inchis.
Pentru a mi-l face mai util, eu mi-am lipit pe copertile interioare plicuri colorate de hartie, marime normala, pe care le folosesc drept buzunare.

O agenda este foarte utila si la facultate cat si la scoala. In ea iti notezi  orarul, temele, proiectele cu termenele lor limita, examenele/ lucrarile/tezele, intalnirile cu profesorii, eventualele modificari de orar, plus alte informatii ce nu tin neaparat de scoala dar sunt de tinut minte : liste de cumparaturi, intalniri, evenimente etc.
Eu imi mai notez in agenda ce mi-am propus sa fac intr-o zi si astfel reusesc sa realizez mai multe obiective decat daca nu imi notez, pentru ca uit o mare parte din ele.


Cam acestea sunt articolele mele de papetarie care imi sunt utile la facultate.
Va urma o postare cu kit-ul de “supravietuire” pentru la scoala/ facultate si nu numai.








Hugs & kisses,

6 comentarii:

  1. cate chestii dragute ti-ai luat, mult succes in noul an scolar :*

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt de parere ca o agenda e folositoare :-D Eu imi folsoesc ipadul drept agenda fiindca reusesc sa fiu mai organizata :-)) am incercat clasicele agende, dar... te fereasca Dumnezeu cum arata dupa o luna...

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-a fost greu sa incep sa scriu intr-o agenda. Si acum uit uneori sa o folosesc si cand am o zi mai incarcata se simte lipsa ei. Am preferat varianta clasica a agendei deoarece o pot personaliza cum vreau eu si e foarte colorata:D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos! Sper sa le folosesc cu adevarat pe toate, ca la master... nu ne mai omoram asa tare cu chestiile astea, dar sigur vor fi folosite in sesiune, atunci se simte ajutorul lor:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai cateva rechizite :) Eu m-am pregatit cu pixuri si foi albe :D

    RăspundețiȘtergere
  6. am renuntat la foile albe deoarece le pierd:P, le botesc pana ajung acasa. prefer caietele sa am toate cursurile la un loc.

    RăspundețiȘtergere