marți, 29 octombrie 2013

Empties: Products I've Used Up (1)

Stiu ca a trecut mai bine de o saptamana de la ultima postare dar azi am gasit putin timp sa scriu :).

Este prima mea postare de acest tip, am facut un efort sa pastrez ambalajele produselor terminate, dar avantajul meu a fost ca s-au terminat toate in aceiasi saptamana:), doar ca...la buzunar nu este la fel de bine:-s.

In postarea de astazi va prezint produsele terminate in ultima vreme cu o scurta parere despre fiecare in parte.

Am reusit sa termin 2 parfumuri desi am destul de multe, dar in august si septembrie le-am folosit doar pe acestea si in octombrie am ales sa le termin sa nu mai ocupe loc, desi sunt 2 parfumuri care imi plac tare mult mai ales Always de la Avon, care es te preferatul meu dintre toate parfumurile pe care le-am avut pana acum si pe care le-am mai mirosit. Si cel de-al doilea parfum, Outspoken INTENSE by Fergie de la Avon mi-a placut destul de mult.
Pentru ca primul parfum imi place atat de mult sper sa il mai gasesc in brosura Avon sa il pot recumpara pentru ca merita toti banii!:D



In septembrie am cumparat de la DM acest sapun lichid  cu afine si mi-a placut mult pentru pretul lui. Mirosul mi-a placut cel mai mult, dar ca textura ma enerva deoarece aluneca de pe mana uda si ajungea mereu in chiuveta o parte din sapunul lichid pus in palma.


Am terminat si dizolvantul de unghii fara acetona de la Cien. Mi-a placut mai putin decat cel cu acetona, iar ambele au o bila neagra pentru ambalaj deoarece curge, daca il pui intr-o alta pozitie decat in picioare curge:(. Plus ca am avut probleme si cu pompita la acesta. Sincer nu cred ca il voi mai recumpara. E mai ieftin si mai bun cel de la Kaufland. 

Nu eu mi-am cumparat aceste servetele umede, dar banuiesc ca sunt din Billa. Mi-au placut foarte foarte mult deoarece nu s-au uscat ca altele, desi partea aceea lipicioasa nu mai statea la fel de bine lipita  Plus ca sunt hipoalegrenice si au ph 5.5. Cu siguranta o sa intru in Billa special pentru ele si sper sa nu fie foarte scumpe:P.
Am terminat si dischetele demachiante Caterine. Sunt ieftine si bune. Nu au nimic special dar nici nu am ce sa le reprosez.

In sfarsit am terminat acest gel de dus de la Oriflame. Nu m-a impresionat deloc. E un simplu gel de dus. Poate ca e mai cremos decat altele dar mirosul nu m-a dat pe spate, textura la fel, sigur nu il voi recumpara.Un singur del de dus mi-a placut de la Oriflame si am vorbi aici despre el


Am incercat sa acord mai multa atentie parului meu vopsit si astfel am reusit sa termin in 5 utilizari masca de par de la Avon din gama Planet Spa cu masline. Cred ca e cea mai buna masca de par pe care am incercat-o. Nu am incercat masti scumpe. Imi place cum lasa parul, ca este mai moale, dar nu face minuni. Mirosul este ok si nu prea. Nu miroase urat, dar nici frumos. Eu ador gama de produse de par de la Avon tocmai pentru ca au un miros foarte placut si cred ca voi recumpara produse din acea gama doar pentru miros:)). Despre masca pot spune ca e foarte posibil sa o recumpar, dar momentan mai am una cu unt de shea tot din gama Planet Spa si vreau sa vad ce e in stare sa faca aceea.

Desi nu prea folosesc cutiuta cu minuni de la Oriflame am reusit sa o termin pe aceasta cu cirese. Am toate aromele dar folosesc destul de rar acest produs. Varianta aceasta cu cirese mi-a placut destul de mult si m-am indurat sa o termin deoarece mai am una cu aceeasi aroma;)).
Am terminat aceasta apa de gura de la Colgate. O am de cand a aparut aceasta gama dar am tot lasat-o deoparte in defavoarea altora si luna asta mi-am propus sa o folosesc doar pe aceasta si in sfarsit am terminat-o si e foarte probabil sa nu o recumpar pentru ca nu mi-a placut in mod special.

Si aceasta pasta de dinti de la Oriflame a intrat pe lista produselor terminate. Mi-a placut, dar este o pasta de dinti oarecare. De obicei prefer varianta pentru albire. Si acum folosesc tot o pasta de la Oriflame.
Pentru ca si in acest gel de dus nu mai era mult produs am reusit sa il termin si pe acesta tot acum. La acesta mi-a placut mirosul si a fost foarte placut si ca textura, e mai putin cremos, dar a fost ok. Este un gel de dus de la Yves Rocher si a fost inlocuit in baie tot cu unul de la Yves rocher dar cu alta aroma;)).
Si era sa uit de vopseua de par. Saptamana trecuta am terminat 3 tuburi de vopsea, pentru ca parul meu e des si lung si cere neaparat 3 tuburi;)). De jumatate de an folosesc doar aceasta culoare de la Palette deoarece vreau un par roscat  fara sa ma decolorez, iar aceasta e singura vopsea care iese ok pe parul meu. De la alte marci imi iese mai inchis decat nuanta de pe cutie. Pacat ca usuca destul de mult parul si nici nu are un tratament pentru dupa vopsire in cutie:(. 


Acestea sunt produsele terminate in ultima perioada si ma bucur ca am reusit sa fac in sfarsit o astfel de postare. Sper ca va place si astept parerile si intrebarile voastre.


Hugs & kisses, 

7 comentarii: