marți, 22 octombrie 2013

DIY: Pumpkin carving


Am revenit cu a doua postare de halloween si este vorba tot despre o postare diy.
Astazi sculptam un dovleac si il facem felinar sau il lasam asa sculptat pentru decor:D.

Este primul dovleac pe care l-am sculptat, cand eram mai mica sculptam doar pepenii cu bunicu si ii foloseam ca felinar, dar pe atunci nu aveam lumanari pastila si ne chinuiam cu lumanari bat galbene:)).


Avem nevoie de:
- un dovleac, de preferat rotund(arata mai bine)
- un cutit
-hartie adeziva (daca e nevoie)
-creion


Pasul 1: Spalam bine pe exterior dovleacul de pamant si altele.


Pasul 2: Taiem capacul dovleacului.

Pasul 3:  Scoatem continutul dovleacului, mai ales samburii si de preferat sa nu razuim prea tare daca vrem sa il folosim ca felinar pentru ca va fi pleostit de la caldura lumanarii.

Pasul 4: Alegem templateul, cum vrem sa sculptam dovleacul nostru. Eu am alas o varianta clasica, ochi in forma de triunghi, nasul la fel, dar mai mic si o gura zimtata;)) deoarece e mai usor de taiat decat una rotunda cu dinti.


Pasul 5. Desenam nasul, ochii si gura pe hartie adeziva si decupam, apoi le lipim in locul potrivit pe dovleac.


Pasul 6: Incepem sa taiem dupa modelul lipit. De preferat sa incepeti cu interiorul si apoi cu exteriorul ca sa nu riscati sa puneti presiune unde ati taiat deja si sa se rupa.

Pasul 7: Punem o lumanare pastila in interiorul dovleacului, punem capacul cum trebuie si gata FELINARUL:d.







Ce parere aveti de dovleacul meu? Aveti in plan sa faceti acest proiect pentru Halloween-ul de anul acesta?:D 
Daca da va rog sa imi puneti si mie dovlecii vostrii pe facebook sa ii vad si eu:D:*



Hugs & kisses,

5 comentarii: