joi, 10 ianuarie 2013

Reteta in imagini: Pizza quattro formaggi (cu blat cumparat la microunde)

Buna ziua, frumoaselor!

Astazi m-am gandit ca ar fi draguta o noua reteta si pentru ca imi place foarte mult branza (mai ales cea cu mucegai) am ales sa prepar o pizza quattro formaggi.
De ce blat cumparat? Pentru ca am gasit in Mega Image 3 blaturi mici cu 2,5 lei. De obicei pregatesc eu blatul dar la pretul asta nici nu se merita altfel;)).

Avem nevoie de:
 Blat de pizza
Sos de rosii (sau ketchup si rosii taiate la conserva)
Branza de mai multe feluri (indicat ar fi mozzarela, cascaval, branza cu mucegai, brie sau ce va mai place voua)


Am scos un blat de pizza si l-am pus pe farfuria de la cuptorul cu microunde.

Am uns blatul cu ketchup si apoi am adaugat bucati de rosii din conserva.


Deoarece eu nu am avut mozzarela, dar am avut cascaval Masdaam, am pus bucatele de cascaval ca prim strat.

Pentru ca aveam si niste branza de burduf cumparata am pus si din aceasta.

Am dat pe razatoare niste branza de vaca cred ca este, sarata, dar nu foarte, care se intarise putin cam tare, si am adaugat-o peste restul ingredientelor.


Am taiat bucatele jumatate de triunghi de branza cu mucegai (aprox 50g) si am pus din loc in loc.

La final am adaugat emmentaler ras, cumparat tot din Mega Image.


Am bagat pizza in cuptorul cu microunde si am lasat-o 10 minute pe un program predefinit in care alterneaza grillul cu microundele. Pare ca are o putere mai mare decat doar microundele, dar voi puteti sa puneti 15 min pe micounde. Sau la cuptorul de la aragaz. Pizza este gata cand face o crusta mai inchisa la culoare deaspura.

Trebuie pus cate putin ca se topeste si da pe alaturi:P., asa cum am patit eu.

Dar nu a fost o problema pentru ca ce a cazut pe langa s-a adunat usor si am pus deasupra.

A iesit foarte gustoasa!!!


Va doresc pofta buna!



Hugs & kisses,

10 comentarii:

  1. OMG!!! Arata atat de bine, as putea sa mananc pizza in fiecare zi la micul dejun, pranz si cina :D Noi facem in fiecare saptamana cate o pizza maaaare sa ne saturam si nici atunci nu-mi ajunge :))) Ce pofta mi-ai facut :X

    RăspundețiȘtergere
  2. vaiii cat de bine arataaa...mi-ai facut o pofta...cred ca in seara asta fac si eu o pizza ca si asa nu stiu ce sa mai fac de papica :D

    RăspundețiȘtergere
  3. multumeeesc! si eu as face asta, dar ingrasa:P

    RăspundețiȘtergere