miercuri, 9 ianuarie 2013

Haul: Ce am mai cumparat in ultima vreme


Buna dimineata!

Pentru ca tot a fost sezonul cadourilor, m-am gandit sa imi indeplinesc niste dorinte mai vechi, asa ca am profitat de ocazie si am pus si eu doua comenzi pe care le-am primit zilele astea.

In primul rand am pus o comanda pe site-ul Cosmetic-style.ro pentru ca au adus in stoc doar 2 palete Naked de la UD si tinand cont ca a cam disparut de pe la noi am spus ca de data asta nu o voi scapa asa ca am rezervat-o de dinainte de sarbatori.
Pe langa ea am mai comandat cate ceva: paleta de farduri cu 15 locuri libere, buretei pentru fondul de ten, cele 2 farduri pentru castigatoarea concursului manusi pntru degete...poate trebuiau sa se numeasca "degetusi" :))







Si cei de la Cosmetic style au fost foarte draguti si mi-au trimis si 2 cadouri: o pensula si un luciu de buze :D



Iar in al doilea rand, nu am rezistat tentatiei si am pus si o comanda de gene pe site-ul genutze.ro de unde am ales 2 modele de gene de la Red Cherry din par uman si 1 model de la Gypsy lashes tot din par naural si un set de 60 de manunchiuri de gene de la Red Cherry, plus un adeziv Duo transparent.



Tin sa precizez ca au venit a doua zi comenzile de cand au fost trimise. Ceea ce mi se pare f bine.
Prima comanda a venit din Arad si a doua zi dimineata era la usa mea iar a doua, desi am plasat comanda la 2 noaptea a venit a doua zi la 2, deci 12 ore. Super!


Ce parere aveti? :D


Hugs & kisses,

8 comentarii: