luni, 17 decembrie 2012

What is in my travel bag

Hei, astazi revin cu postarea pe care am promis-o ieri.
Pentru ca weekendul acesta am fost plecata 3 zile la munte, si pentru ca a trebuit sa pregatesc si portfardul cu produse cosmetice pentru perioada in care am fost plecata, m-am gandit sa va arat si voua ce am crezut ca imi este necesar.

In primul rand am ales un portfard de la Oriflame cu 3 compartimente detasabile. Mi se pare foarte util pentru ca atunci cand ai nevoie de cateva produse care se regasesc intr-un singur compartiment sa nu fatai dupa tine tot portfardul:D.





Compartimentele transparente,adica cele mai mici, se prind cu capse, iar compartimentul mare se prinde in mijloc cu scai.

In unul din compartimentele mici mi-am pus produsele pentru ingrijirea tenului, plus cutiuta cu obiecte personale:)). Deoarece de curand am inceput sa folosesc produse Mario Badescu, si pentru ca aveam deja moste de la aceleasi produse, am preferat sa car dupa mine mostrele pentru ca pentru 3 zile nu avea rost sa car produsele full size. Mostra cu lotiunea tonica era aproape goala, dar am completat cu solutie din produsul full size.  Si am luat dupa mine dischete demachiante suficiente.

Pentru curatarea tenului am preferat sapunul cu Borax pe care il folosesc de aproximativ 4 zile si de care sunt multumita. Dupa mai multe utilizari o sa fac si un review.
In compartimentul mai mare se afla pasta de dinti, periuta de dinti, parfumul, samponul, gelul de dush si apa micelara. Pasta de dinti am ales-o intr-o varianta mai mica, parfumul la fel, o varianta de 30 ml a lui little black dress, un parfum care mi se pare ca se potriveste oricarui context. Samponul? Tot un recipient mini size, de la Clear pe care l-am incarcat cu sampon din varianta full size. Apa micelara ...tot mini size si gelul de dus in varianta full size. Si era sa uit de deodorant. Dupa cum vedeti eu folosesc deodorant barbatesc:)), pentru ca imi place ca este bun. :D Acesta este in varianta full size.
In cel de-al treilea compartiment se afla produsele de make-up.
Aici vorbim doar de produse full size.
Fondul de ten, Fondul de ten pulbere de la avon care merge folosit si ca pudra,trusa fard de pleoape in nuante neutre de la lady's, pensule, creion de sprancene, rimel de la avon luxe, ruj din gama luxe de la avon intr-o nuanta mai naturala, o oglinda de la yves rocher, peria de par pentru geanta de la avon si primerul si gelul de sprancene de la elf.plus balamul de buze nivea.

Aceste produse s-au regasit in bagajul meu si pot sa spun ca au fost suficiente. Nu mai aveam nevoie de nimic altceva.


Voi ce carati cu voi intr-o excursie de cateva zile?:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu