luni, 3 decembrie 2012

Recenzie de carte: "Clubul sotiilor nr. 2" - Jane Moore

Am revenit cu o recenzie de carte. Va voi spune astazi cate ceva despre "Clubul sotiilor nr 2" scrisa de Jane MOORE din aceiasi colectie din care face parte si prima carte prezentata pe blogul meu, mai exact Chick-Lit.

Aceasta carte este una foarte usor de citit, care "nu duce lipsa de ritmul, umorul si metrosexualitatea caracteristice serialului Totul despre sex."
Se prezinta experientele unor doamne care sunt casatorite cu barbati care au mai avut o sotie, dar au divortat. Ele se intalnesc in cadrul clubului sotiilor nr 2 si isi povestesc intamplarile si mai ales greutatile pe care le intampina fiind in aceasta postura. Din acest club fac parte 4 femei, destul de diferite, casatorite cu cate  un barbat ce are un trecut diferit, adica nu se confrunta cu aceleasi probleme.
Julia este femeia perfecta din toate punctele de vedere(desteapta, frumoasa, buna in pat) casatorita cu un barbat bogat care are ca fosta sotie o invatatoare simpla.Ea nu isi doreste copii pe cand sotul ei da. Fiona este casatorita cu un barbat care mai are un baiat de 17 ani din fosta casatorie dar cu care are o fetita mica, iar baiatul ii face zile negre. Susan a intrat in familia sotului ei actual dupa ce fosta sotie a acestuia a murit, si a avut grija de fata lui micuta, este agasata de pozele cu fosta sotie din toata casa si isi doreste un copil dar sotul ei nu vrea. Iar Alison, cea mai noua din acest grup s-a casatorit cu un barbat ce mai are 2 copii din vechea familie, dar care isi doreste un copil cu noua sotie, dar aceasta nu reuseste sa ramana insarcinata. Spre finalul cartii pana la urma se rezolva problemele dupa ce in fiecare noua familie se intampla ceva dramatic ce schimba radical situatia de la inceputul romanului. Doua dintre familii raman fericite dar doua se destrama. Daca doriti sa aflati mai multe va recomand sa cititi aceasta carte pentru ca este placuta si merita:D.

Opinii editoriale

„O carte tratand relatiile amoroase cu un cinism hilar, ce ii va unge la suflet pe toti aceia care au pierdut vreodata la jocul dragostei. O metoda de vindecat inimi ranite la fel de eficienta ca o papusa voodoo.“ - Glamour
„O lectura obligatorie pentru cei interesati de misterele eternului feminin.“ - Elle

Cartea are 490 de pagini si imi place ca are inclusiv cuprins. Prima din aceasta serie nu avea cuprins.

Pentru cine nu o are in biblioteca, poate sa o comande acum de pe elefant.ro unde se gaseste la pret redus, cu doar 6.99ron. (30% reducere). Eu spun ca merita si cu aceasta ocazie puteti pune mana si pe alte carti din aceasta colectie.

Am reusit sa va starnesc interesul?:D Eu sper ca da si astept sa imi spuneti cum vi s-a parut aceasta carte.