joi, 6 decembrie 2012

NOTD: China glaze - champagne kiss

Zilele astea am purtat pe unghiute o alta oja din cele perfecte pentru craciunul acestui an.
 Este vorba despre oja china glaze in nuanta champagne kiss, o oja cu multe particule de sclipici intr-un auriu ..."domol" ... adica nu este foarte galben...defapt numele nuantei spune totul, seamana cu sampania.

Mi se pare perfect pentru noaptea dintre ani, si cred ca atunci asta voi avea pe unghii.

Dar nu imi place ca nu rezista. Desi am laudat oja fara sclipici de la China Glaze...cea cu sclipici sare de a doua zi de pe unghie:(. Pacat. \
Sunt asa frumoase....si asa de greu se indeparteaza de pe unghii cu acetona...

Daca mai sunt fete care nu stiu cum e cel mai usor sa scapam de oja cu sclipici va voi arata care sunt pasii intr-un mic tutorial..e foarte simplu, doar ca e o mica bataie de cap.



Revenind la oja ... sa va arat si pozele.
Cu blitz:
Fara blitz:
Nuanta:
Oja in sticluta:
Fara blitz la lumina alba de bec...
Fara blitz lumina naturala...unde se observa cum a sarit oja pe unghia de la degetul aratator...:((
Puteti comanda aceasta oja pe https:Beauty.In.The.Bottle

Cum vi se pare? Va place?

6 comentarii:

  1. foarte draguta ojaa :x:x chiar am o problema cu indepartatul sclipiciului :d astept tutorialul:**

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bun, atunci pregatesc pentru maine asta ca postare:*, fii pe faza>:D<

      Ștergere
  2. ce frumoasa-i! pacat ca sare repede de pe unghii :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos arata! Chiar e perfecta pentru Craciun. Sa o porti cu placere! Cu top coat nu tine mai mult?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am aplicat doar baza...o sa incerc si cu top coat sa vedem diferenta:D

      Ștergere