miercuri, 28 noiembrie 2012

TAG: One lovely blog award


A trecut ceva vreme de cand nu am mai facut un tag, dar gabriela s-a gandit la mine si m-a nominalizat pentru acesta, in care ma aflati cateceva despre mine;)).




Reguli:
1) Sa multumesti persoanei care te-a nominalizat.
● Multumesc Gabriela:D>:D<
2) Sa impartasesti sapte secrete despre tine.
Imi e frica de injectii...oarecum;)).
Urasc ramele si...gandacii...
Acum sunt roscata.:x
Sunt studenta la informatica
Imi place jazz-ul, doar live.
Sunt lider Oriflame, am fost si avon dar am renuntat din diferite motive.
Acum sunt iar foarte racita:)).

3) Sa nominalizezi 15 bloggeri pentru One Lovely Blog Award.


Toate fetele pe care le-amnominalizat se numara printe blogurile mele preferate.

7 comentarii:

  1. multumesc pentru Tag , dar de obicei nu le onorez...
    2 dintre "secretele" tale nu pot fi numite secrete... sper sa nu te superi , dar nu imi place acest tag si se vede ca te-ai grabit si ca probabil l-ai facut de dragul de a-l face ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place ce ai scris, abia mai aflu si eu ce este cu viata ta:p pup zuzu!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult pentru tag, apreciez! N-o sa-l fac de data asta pentru ca l-am mai realizat de cateva ori si chiar nu mai am nimic nou de zis :)). Si eu urasc gandacii, brr.

    Pup!

    RăspundețiȘtergere