luni, 26 noiembrie 2012

Review: Detergent de vase BIO Sadosan

Astazi va vorbesc despre un detergent de vase bio pe care il gasiti pe siteul vegis.ro, mai exact aici.  Pretul lui este de aproximativ 13 lei pentru 500g.

Il folosesc de o luna si pot sa spun ca imi place. 
Este un gel transparent galbui, cu miros de lamaie, desi uneori mi se pare ca miroase a soc. Miroase destul de puternic.

Este delicat cu mainile noastre, nu le-am simtit uscate dupa utilizare.
Face o spuma densa, doar ca pentru vasele cu grasime trebuie insistat putin. Nu bate detergentii de vase din comert, cei scumpi. E comparabil cu cei de calitate medie. Dar tineti cont ca e un detergent bio. 










"Ingrediente:
Apă, alcool sulfat din cocos, surfactanţi din zaharuri, uleiuri esenţiale naturale (limonen, linalool), acid citric.

DOZAJ:
  • 4-5 ml la 10 Ltr de apă
  • 500 ml ajunge la 1250 Litri de apă

BIODEGRADABILITATE:
În procesul de fabricaţie al SULFACTANŢILOR DIN ZAHARURI şi al ALCOOLULUI SULFAT DIN ULEI DE COCOS, componentele sunt preluate din materii prime bazate pe plante: amidon, zahăr şi grăsime; totuşi îşi menţin complet structura naturală. Prin urmare este relativ uşor pentru microorganisme să descompună acesti reactanţi foarte rapid şi complet.
SURFACTANŢII DIN ZAHARURI şi ALCOOLUL SULFAT DIN ULEIUL DE COCOS sunt consideraţi de OECD drept uşor biodegradabili.

Fabricat în Germania "

Cand l-am primit, m-am gandit la bunicul meu, care nu prea e deacord cu detergentii chimici pe vasele in care mancam, existand riscul ca acestea sa nu fie clatite cum trebuie si sa ajunga in organismul nostru substante daunatoare. Cred ca am sa le cumpar bunicilor un astfel de detergent. Oricum au dreptate. 

De o luna de cand il folosesc am consumat aporoximatov 20% din el. Nu am avut foarte multe vase de spalat, nu gatesc la camin deci clar sunt mult mai putine de spalat.

Mie imi place. Mirosul nu ma da pe spate, dar nu e grav.

Nota 8/10.


Nu uitati, transportul este doar 10 lei prin curier pe vegis.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu