duminică, 4 noiembrie 2012

Recenzie de carte: "Super tare la pat" - Jennifer WEINER

Buna, fetelor!

In seara asta avem recenzie de carte, prima de pe blogul meu, dar sper ca vor urma si altele, asta daca sunteti interesate:D.
Am observat o nebunie cu cartile din colectia CHIC de la Polirom si am cazut si eu in ea:P. Mai ales pentru ca ar fi trebui sa ma apuc din nou de citit beletristica, ca m-am saturat de carti de profil;)).
Prima carte pe care am pun  mana si pe care am si citit-o este "Super tare la pat" scrisa de Jennifer Weiner. Am gasit-o in Diverta, atunci cand ma fost sa imi cumpar bilete la concert. Pretui ei a fost 10 lei.

In paginile aceste carti este descrisa viata unei femei corpolente si mai ales cu reuseste ea sa treaca peste problemele aduse de kilogramele in plus. Este vorba despre o ziarista la aproximativ 28 de ani care avea o slujba de care era multumita, prieteni minunati si un caine iubitor. Doar niste probleme cu parintii care au divortat, tatal nu a mai dat niciun semn, mama a aflat ca este lesbiana.  Actiunea incepe cand intr-o revista, la sectiunea "Super tare la pat" apare un articol scris de fostul iubit, numit "cum sa iubesti o femeie corpolenta" in care e descrisa pe scurt relatia lor. Cannie, protagonista, este distrusa de acest articol si se hotaraste sa isi puna ordine in viata. Vrea sa incerce din nou sa slabeasca si se inscrie la un program. Se confrunta cu sentimente diferite fata de fostul iubit, ura, dragoste, dor etc.Acesta nu mai vrea sa se impace cu ea dar are loc o partida de "sex din mila" dupa moartea tatalui acestuia. Este sprijinita in problemele personale de catre prietena ei cea mai buna dar si de catre doctorul de la programul de slabit. Ajunge sa se imprieteneasca cu o vedeta de la Hollywood cu care tine legatura si din partea careia va beneficia de sprijin. Pe parcursul cartii trece prin diferite peripetii, are parte de toate sentimentele si in final se impaca cu greutatea ei si are parte de un iubit care o apreziaza si de un copil frumos si sanatos.

Va recomand aceasta carte, mi-a placut modul in care e scrisa. Este impartita in parti si in capitole. Are 542 de pagini pe care eu am reusit sa le cintesc in 4 zile in timp ce ma deplasam cu ratb-ul.
Nu va fac un rezumat al cartii pentru ca nu vreau sa va pierdeti interesul. Am prezentat ideile principale si va las pe voi sa descoperiti mai mult. Sper sa va placa si voua cel putin cat mi-a placut mie. 
Cartea se gaseste si in librariile Carturesti si pe Elefant.ro. Pentru cine  e in Bucuresti se poate duce sa ridice cartie de la depozitul elefant.ro ca sa nu mai plateasca transportul. Eu asa am facut cu celelalte carti.

Ati mai citit si alte carti din aceasta colectie? Ce imi recomandati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu