joi, 1 noiembrie 2012

Preferatele lunii octombrie

Neata:D
A trecut ceva vreme de cand nu am mai facut o postare de genul acesta dar de obicei eu nu am un produs pe care il folosesc o luna intreaga, le alternez de cele mai multe ori si imi e greu sa fac o astfel de postare. Dar de data aceasta lucrurile stau diferit. Am avut produse pe care le-am folosit toata luna.

In primul rand parul meu s-a rasfatat cu samponul antimatreata de la Nivea pentru par vopsit si ne-am inteles tare bine:D. Imi place ca nu usuca parul desi e un sampon antimatreata iar de matreata nici nu s-a mai pus problema:D.
Tenul am preferat sa mi-l demachez cu demachiantul 3 in 1 de la eucerin (lotiune micelara) pe care il am din pink box-ul lunii august cred;)). Chiar ma inteleg bine cu el, nu imi irita fata asa cum am patit de la cel de la yves rocher si curata si bine:D.
Chiar daca ma demachez cu o lotiune micelara, tenul meu trebuie neaparat sa treaca printr-o spalare cu "apa si sapun" si am ales sa termin gelul de curatare de la Nivea care se vrea a fi un exfoliant dar nu prea mi s-a parut:P.
Din cand in cand am folosit si crema de fata de la Bio Clinic (oriflame) pentru tenul acneic matur. Nu am probleme de la ea, poate chiar face ceea ce promita, dar tinand cont ca nu am folosit-o mereu si nu am asociat-o produselor din aceiasi gama nu ma pot pronunta. E posibil sa o recumpar:D.
Cand am avut timp/chef sa ma machez am apelat la fondul de ten matifiant de la oriflame si la rimelul de la giordani pentru volum de care sunt foarte multumita.Pleoapele au fost colorate in nuante tomnatice si desigur am folosit paletele sleek Au naturel si Sunset dar de fiecare data am folosit ca baza fardul de la essence nuanta 59.
Si sa nu uit de unghiute:D. Acestea s-au delectat de cele mai multe ori cu oja mata de la Flormar nanta M109.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu