marți, 20 noiembrie 2012

Pink box-ul lunii noiembrie (2012)

Hey! Astazi am primit si eu coletul cu pink box-ul din aceasta luna si am facut cateva poze sa va arat si voua ce contine si sa va spun parerea mea despre el:).
E a doua cutiuta comandata de mine, si ma bucur ca nu am nimerit nici de aceasta data o cutie care sa ma nemultumeasca asa cum ar fi fost cele pe care nu le-am comandat.

Cutiuta, ambalajul adica, nu mai are si un desen, asa cum a avut prima comandata de mine si celelalte ce au urmat-o.
                                             

Produsele au fost impachetate frumos, asa cum am fost obijnuite, in hartie mov prinsa cu fundita roz;)).


Si produsele sunt:

                                               
Am descoperit 3 produse full size.

1) Gel de dus SebaMed  cu ph 5.5 (pentru piele sensibila) . Pretul lor: 39 lei  (200ml)


                                                       

2) Fard quad E.L.F.  , Drama, din gama essentials, pret 9 lei . Acest produs nu a mai beneficiat de cardul cu descrierea. Dar ma bucur ca l-am regasit printre produse. Data trecuta, in octombrie, am vazut ca poza indiciu o cutie plina de quad-uri elf si am crezut ca erau pt atunci, dar atunci s-au dat rujuri;)) Ma bucur ca am primit acum un fard si nu ruj, si chiar aveam nevoie de unul cu nuante de gri-negru pentru smokey eyes. Culmea e ca nu aveam unul asa:)).
                                                                     

3) Produsul mult asteptat. Motivul pentru care am comandat acest pink box, un produs INGLOT, mai exact o oja nuanta 710, un albastru inchis, mat. Eu speram sa fie vorba de un fard de pleoape. Imi doream foarte mult unul dar am sa  imi cumpar eu , mai intai sa ajung in magazin sa vad despre ce este vorba. Pretul lor 42 lei. Eu stiam ca e in jur de 30 lei o oja la ei, dar asta cica ar fi alta gama. Nu stiu exact.


Si mai avem inca 2 produse...mostre.

1) Mostra parfum Beyonce - Midnight Heat  (pret produs 50ml -154lei)   Interesant mirosul, interesant modul de folosire a mostrei, adica nu are nici "fas" cum au unele sticlute de mostre la cantitatea si forma aceasta , nici cu betisor nu este, e un capac la o supapa care se scurge...risc mare de a pierde produs aiurea.... Asta nu imi place:(

                                                   

2) Mostra crema de zi Mario Badescu Honey Mosturizer (pret produs 59ml - 155 lei)    In locul aceste creme o preferam pe cea pentru ochi pe care am vazut-o la alte fete, ar fi fost mai utila pentru mine, dar e ok si asta.




In mare parte sunt multumita de cutiuta luni noiembrie si o astept cu mare interes pe cea din decembrie, sper sa nu ma nemultumeasca si sa fie asa cum o descriu ei in cartonasul de prezentare.:D



Voi ati pus manuta pe pink box-ul lunii acesteia? Ce ati primit?

O sa il comandati?


3 comentarii:

  1. Foarte draguta prezentare!Multumim frumos!
    Cred ca a meritata ivestitia.
    Sa te bucuri de produsse!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hey, multumesc:*:*. si eu cred ca a meritat investitia, si pe langa asta am si eu primul fard elf, ca pana acum nu ma induram sa cumpar unul, si o oja inglot, ca nici nu m-am gandit sa imi cumpar una vreodata:P

      Ștergere
  2. Tocmai am primit si eu Pink bok . Oja mea Inglot e un portocaliu urat, iar fardul Elf este Silver lining :((. Culorile care le-ai primit tu sunt mai frumoase :D

    RăspundețiȘtergere