duminică, 4 noiembrie 2012

Noutati: China Glaze® Holiday Joy

Zilele astea, cum bantuiam eu netul si in special Facebook-ul am dat peste noua colectie de la China Glaze, cea pentru craciunul anului 2012, Holiday Joy. Normal ca nu am rezistat tentatiei si promit ca atunci cand vor ajunge in manutele mele cateva dintre aceste minunatii vi le voi arata cum se prezinta pe unghii:D. Dar pana una alta sa va arat colectia cu pricina:D.


Este vorba de 12 nuante diferite de oja atat sclipicioase cat si simple.


· Glistening Snow –diamant fin, ca sclipiciul argintiu
· Champagne Kisses –un sclipici roz-auriu, foarte asemanator cu nuanta sampaniei
· Angel Wings– un sclipici delicat auriu
· Winter Holly– sclipici verde cu resturi de sclipici auriu
· Glitter All The Way– sclipici multicolor
· Pizzazz –sclipici multicolor de dimensiun diferite, un fel de paiete
· Blue Bells Ring– albastru "icy" sidefat
· Pure Joy – rosu ca focul cu particule aurii, sclipicos
· Red Satin – Silky blue-based red crème
· With Love – Classic red crème with a hint of orange undertones
· Merry Berry– Rich berry red crème
· Cranberry Splash –Ruby red shimmer


Voua care va plac?:D

2 comentarii:

  1. hmm....care imi plac? Pai m-ai omorat deja :)) Nu exista vreuna care sa nu imi placa din colectia asta :D Sunt incredibil de frumoase toate :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta a fost si prima mea reactie;)) dar apoi m-am gandit mai bine si am ramas la cateva;)), abia astept sa le incerc:D:D:D:X:X:X:X

      Ștergere