miercuri, 14 noiembrie 2012

Haul yves rocher

Saptamana trecuta am primit si coletul mult asteptat de la yves rocher.Am ramas uimita cate chestii am putut sa imi cumpar cu doar 100 ron. Defapt am comandat produse in valoare de 150 ron dar am avut reducere 50 ron si transport gratuit si cadouri.
Deci comanda mea e uriasa din punctul meu de vedere.


In primul rand am ales geluri de dus. Multe geluri de dus din gama Jardins du Monde: bob de cacao african(miroase a ciocolata neagra), orez violet din Laos(nu pot defini mirosul:s...e usor prafos), portocala din Florida(miroase a jeleu de portocale), lime din Mexic(miros fresh-amarui), migdale din California(miroase a martipan) si rodie din Spania(miroase f bine, usor dulceag mirosul dar f f placut, de parca iti vine sa il mananci:D, imi aduce aminte de guma huba buba) si unul BIO cu aloe vera.

Am ales si doua geluri de dus cu parfum potrivit sarbatorilor de iarna: unul cu vanilie si lamaie si altul cu mar copt care miroase superb, nu e f dulce.....e un miros dulce fresh...superb:X.


Pentru parul meu am ales un sampon si un balsam de par pentru parul degradat: sampon nutritiv si balsam nutritiv. Miros dragut:).




Un set format din pensula kabuki si oglinda, foarte eleganta oglina:)





Si cadoul: un set de portfarduri foarte dragute..mai ales aceste fundite de la cheite:X:X:X sunt adorabile ...iar combinatia de rox cu gri imi place la nebunie. Si un parfum din gama florala, cu miros de trandafiri. Nu e foarte dulce, dar seamana cu trandafirii de dulceata la miros:P.


Ce parere aveti?:D voi ati mai facut de curand comanda la yr?

6 comentarii:

  1. Haha, ce ne-am potrivit :D. Daca termin repejor si in timp record gelul de dus cu mar delicios sigur mi-l iau pe cel cu vanilie si citrice. Crema de corp imi place in mod deosebit si are o aroma...yummy! :X

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut ca ne-am potrivit:P, crema de corp nu am incercat si nici nu cred ca intentionezz prea curand pentru ca uit sa o folosesc;))
      >:d<

      Ștergere
  2. Eu sunt dependenta de yves rocher :))) Ma tenteaza de fiecare data :D Sa folosesti cu multa placere toate produsele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dependent nu sunt;)), doar ca ma tenteaza cu cadourile si ofertele;)) multumesc la fel:*

      Ștergere
  3. vei face un review cu samponul si balsamul nutritiv?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca da, dar nu prea curand, ca am alte produse in plan pt par si mai ales ca am culoarea proaspat schimbata voi folosi un sampon pt par vopsit pana imi nimeresc culoare

      Ștergere