marți, 13 noiembrie 2012

Haul elf (3 si 4)

Buna seara!
Zilele trecute v-am zis ca astept cu nerabdare si a doua comanda elf ca sa fac haul-ul si ieri am reusit sa ajung la posta sa iau coletul, el venise de  sambata, dar nu am ajuns pana la pranz la posta.
In fine, prima comanda, am facut-o cand a fost oferta cu mistery bag la o comanda de 40 ron si  a doua am plasat-o la reducerea de 55% pentru toata gama 'back to school".

In prima comanda am ales doar pensule, si anume : pensula pentru fardul de pleoape, pensula unghiulara "defining eye", pensula pentru eye liner, pensula de blending si "pensula" pentru definirea genelor si sprancenelor.Toate acestea sunt din gama essential.


 Iar cadou au fost urmatoarele produse: oja nuanta Smoky Brown ( se gaseste in setul back to school), sabloane pentru sprancene si un blush nuanta shy.
Sabloanele pentru sprancene le-am comandat data trecuta cand am facut comanda cu Gabriela, deci pe acestea vreau sa le dau. 
Blush-ul e foarte dragut, este un roz pl foarte luminos si chiar imi place:D

Oja inca e sigilata, nu am incercat-o dar pare sa imi placa:).

A doua comanda am facut-o impreuna cu Gabriela, normal;)). Eu am ales 

Set „Beauty School 3-Piece Eyeshadow & Brush” si Set „Beauty School 2-Piece Blemish”

iar Gabi a ales o trusa cu farduri. Fiecare produs a fost redus de la 32 de lei la 14,4. Mi-a placut foarte mult cum sunt ambalate seturile, fiecare avand o cutiuta reprezentativa. Foarte dragut:D.

                                                  
   Fardurile sunt superbe, chiar pefecte pentru scoala , facultate. Sunt sidefate dar nu stridente si se evidentiaza ochii f frumos.
                                                                               






Si trusa Gabrielei. E sigilata si asa va ramane pana ajunge la ea, nu va pot arata continutul ei.



Sabloanele le vand, pentru ca le mai am o data, le dau cu 7 lei in Bucuresti, personal. Vreau sa dau si pensula pentru fardul de pleoape, pentru ca acum am 3. Voiam doar 2 sa am, dar kit-ul cu farduri avea si el o pensula. Tot 7 lei.

Voi ati profitat de ultimile oferte de la elf? Eu v-am spus de ele;;). Sunt curioasa ce v-ati luat si ce va place mai mult:D



4 comentarii:

  1. buna.sa le folosesti cu placere.pop. eu am,o penseta de la ei din bipa-austria.de la noi nu am luat... nici nu am stiut ca sunt de un timp am aflat.o seara faina

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Nu ai primit comanda de la Yves Rocher? Sunt curioasa ce ti-ai luat:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba da, acum am facut pozele, in maxim 10 min sper ca e gata postarea, ramai aproape:*

      Ștergere