marți, 27 noiembrie 2012

Haul :D

In ultima vreme nu am mai cheltuit foarte multi bani, dar saptamana asta am mai pus mana pe ceva:D.

Au venit ojele de la china glaze comandate prin https://www.facebook.com/Beauty.In.The.Bottle?ref=ts&fref=ts, au venit in exact 3 saptamani asa cum mi s-a spus cand am facut comanda. 
Sunt foarte incantata de oje, de cum arata. Pana acum nu am incercat decat o nuanta, cea care imi place teoretic cel mai putin,Cranberry Splash, dar deja o ador:)). A rezistat f bine 3 zile pe unghiile mele, sa vedem cat mai tine. Eu in 2 zile de obicei am oja ciobita tare;)). 


Nuantele sunt , in odrdine, de la stanga la dreapta:

 Winter Holly,Champagne Kisses, Merry Berry , Glistening Snow,Cranberry Splash

Setul format din ultimile 3 oje avea cadou manusi fara degete. Sunt superbe, de calitate. Nu am mai vazut la noi manusi de o astfel de calitate, din lana, nu sintetice. Sunt groase nu ca cele de pe la noi care sunt f subtiri. Si sunt foarte bine lucrate. Nota 10. 


Sambata am ajuns prin Carrefour si am vazut noua gama pentru ingrijirea dintilor, pentru albire mai exact, de la Colgate si am luat pasta de dinti si apa de gura si am primit o oglinda, dupa casele de marcat, de la fetele cu promotia;)).
Iar din Kaufland am luat periuta de dinti pentru probleme gingivale.




Iar prietenul meu mi-a luat un set de cercei cu surub si niste cercei aurii cu stelute de la H&M.Mi se par foarte draguti toti:D.





Cam asta e tot pana acum. Astept inca geanta de la oriflame, cea cu lant auriu si comanda de la avon, va urma:D


4 comentarii: