vineri, 30 noiembrie 2012

DIY: Suport pentru cercei (book)

Astazi vreau sa va arat o idee relativ usoara de realizat  in ceea ce priveste depozitarea bijuteriilor. Facem suport de cercei in forma de carte, foarte util si pentru transport si pentru atunci cand nu avem foarte mult loc si totusi vrem sa protejam cerceii si sa ii gasim repede.

Ce avem nevoie:
Spuma colorata format A4
Ac si ata
Pamblica
Foarfeca....si atat:P




Alegem o foaie de spuma colorata pentru coperta, eu am ales rosu, pentru ca parea ca este si putin mai rigida decat restul. Eu am luat la set din Carrefour, de la raionul papetarie, de obicei se gaseste pe raftul cel mai de jos. Pret 18 lei pentru 10 foi, se gasesc si la 6 foi. Oricum folosim doar 3. In acest set fiecare are alta culoare , asa ca am ales pentru foile din interiorul "cartii" alte doua culori, mai exact galben si turquoise.


Foaia rosie am indoit-o astfel incat sa para ca are cotor pentru a ramane urma sa vad unde prind foile din interior.


Celelalte foi le-am taiat in 2 pe fiecare, mai exact in format A5 si apoi fiecare a fost indoita in jumatate pentru a vedea unde trebuie cusut.


Am facut semne pe cotorul foii rosii, cu acul, la distanta de 1 cm , pararele intre ele si cu cotorul, unde urmeaza sa cos fiecare foaie . Am in total 4 foi indoite in doua deci 4 linii paralele intre cele ce definesc cotorul.


Coasem fiecare foaie cu grija, prin cel mai simplu mod de a coase pe care il stim. E de preferat ca ata sa fie mai groasa, netaioasa,sau macar sa nu trageti foarte tare.




Eu am ales sa alternez culorile din interior.


Pentru a inchide suportul, am cusut cate o bucatica de pamblica pe fiecare parte, la mijloc,Puteti sa acoperiti cusatura de aici tot prin aplicatie de spuma lipita cu adeziv. Eu nu am mai facut asta.



Cum utilizam supotul:



Va place ideea mea?  Acum deja suportul meu e plin de cercei.

10 comentarii:

  1. Arata foarte bine, nu m-am gandit la asa ceva :)
    Eu insa prefer sa ii pun in cutiuta compartimentata, ca sa nu mai stau de fiecare data sa ii asez, sa ii aliniez... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am destul de multi cercei si neavand o cutie speciala...nici loc nu am pentru asa ceva, m-am gandit ca e mult mai utila aceasta idee pentru a nu se freca unii de altii riscand sa se deterioreze, mai ales cei ce nu sunt din metale pretioase

      Ștergere
  2. Ce ingenios!Imi place ca atunci cand e inchisa carticica-suport, poate fi transportata usor in genti.Eu ma tot chinuiam cu mii de cutiute sau saculeti, dar e mai practica ideea ta.
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucura faptul ca tu gasesti practica ideea mea. Acelasi motiv l-am avut si eu cand am ales sa fac acest suport si m-am gandit ca va este si voua util:D
      Te pup si eu:*

      Ștergere
  3. Ce idee buna :) Nici nu m-am gandit la foile de spuma ;)) O idee foarte folositoare!! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu m-am gandit la asa ceva :D Ingenios!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super! Cred ca o sa incerc si eu, e atat practic cat si colorat si vesel :X

    RăspundețiȘtergere
  6. ;;) sunt curioasa de rezultatul tau:D vedem pe blog:D

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am tot cautat pe net ceva de genul asta si nu am vazut decat din fetru de cumparat din afara si voiam sa imi fac singura ceva:D

    RăspundețiȘtergere