sâmbătă, 24 noiembrie 2012

DIY: Bratari kabbalah

Stiu ca ieri am promis ca postez aceast tutorial cu bratari, dar am sperat ca gasesc un editor de video mp4 si nu am gasit...si nici nu am reusit sa schimb extensia video-ului in altceva...dadeau eroare convert-oarele. In fine. Amcautat pe internet un video in care sa fie cat mai bine explicat cum se face nodul ajustabil pentru bratari.


Ce ne trebuie:
- fir de nylon pentru bratari sau pentru insirat margele 1 mm grosime, eu am ales rosu
- link metalic pentru bijuterii



In primul rand masuram cam cat de larg, maxim, trebuie sa fie bratara noastra ca sa intre pe mana si taiem ata pe aceasta masura +2 cm maxim.
Apoi inroducem link-ul pe ata si il fixam la mijloc prin doua noduri laterale, unul in stanga si unul in dreapta link-ului, cat mai aproape de acesta. Daca folositi link cu capete atunci dublati ata si o taiati  in doua si procedati ca in imagiile de mai jos.


             
Pentru a o putea purta trebuie sa facem doua noduri ajustabile. Pentru acest tutorial am ales cel mai simplu mod de a face o bratara ajustabila.

Se ia un capat si se infasoara pe firul celalat ca si cum am vrea sa il innodam in jurul acestuia, apoi capatul il mai infasuram odata in jurul firului si bagam capatul prin bucla formata pe deasupra. Sper ca se intelege cel mai bine din filmare. La fel facem si cu capatul celalalt  pe firul deja prins. Incercati ca nodul sa il faceti cat mai la capatul firului folosit pentru nod, adica sa nu atarne ata ca alftel mancati si din diametru maxim al bratarii. si arata si inestetic cu atata ata. Strangeti f bine nodul pentru a nu se desface.



  Si realizarile mele  :d



Va plac? Am mai pus poze pe fb.


Daca vreti pot sa va fac eu cu diferite accesorii metalice, am si ausii si cuprate si din bronz, diferite modele, ata rosie.6 lei. bucata.


Un comentariu: