miercuri, 24 octombrie 2012

Mici cumparaturi essence de pe Cosmetic Style

Buna fetelor!

Zilele trecute ma uitam pe net la diverse si am ajuns si pe site-ul Cosmetic style pe care oricum il stiam de mult dar nu am apucat pana acum sa fac comanda de pe acesta. De data aceasta mi-au cazut ochii pe niste produse Essence destul de convenabile ca pret.
In primul rand imi doream foarte mult tusul de ochi la borcanas de la essence in nuanta 01 Midnight in paris , mai exact negru. Am incercat de la avon acest tip de tus si mi-a placut ideea doar ca acela e cu particule sclipicioase si pare un gri inchis.Am cautat prin oras tusul de ochi si nu am gasit decat pe gri si daca tot l-am gasit aici m-am apucat sa incropesc o mica comanda.
A sa ca am mai pus labuta pe creionul de sprancene mult laudat si am ales nuanta 03 Light brown desi am sprancenele destul de inchise la culoare, dar nu vreau sa le accentuez mai tare. Eu mai folosesc pe cel de sprancene si fardul de sprancene de la oriflame ambele.
M-a incantat si crema pentru cuticule care e ambalata intr-un borcanas mic foarte dragut, are cam 7 ml si mi se pare deajuns tinand cont ca o folosim doar pentru cuticule, iar crema e f colorata, formeaza o spirala din corai si alb si e f placut mirositoare, seamana oarecum cu migdalele.
Am vazut si farduri de ochi din colectia veche cu doar 5 lei si nu am rezistat tentatiei de a alege unul asa ca nuanta 31 Shooting star a ajuns in mainile mele.
Interesant emi s-au parut bilele efervescente pentru picioare minunate pentru a le pregati pe acestea de ingrijire si de pedichiura. Curioasa de mine le-a si incercat de cum a ajuns acasa dupa 14 ore plecata de acasa, dintre care 12 numai la facultate:-<. Mai exact acum imi balacesc picioarele in apa calda si incerc sa ma linistesc dupa o zi atat de incarcata ca maine o iau de la capat.
Am mai ales o masca de fata pentru puncte negre cred... si ceva ce am uitat sa pozez, mai exact niste foite de sapun, care au un ambalaj duce si miros si mai dulce, numai bune de luat in geanta. Ah, am zis la facultate sa le folosesc dar tot la gelul antibacterian m-am rezumat, promit ca maine le incerc;)).





Ce este de apreciat la cei de la Cosmetic Style este faptul ca a doua zi m-au sunat sa confirm comanda si tinand cont ca a fost facuta joi, marti era deja la mine. Si totul ambalat corespunzator. Bravo lor!! Probabil ca voi reveni cu drag pe acest site cand voi mai avea nevoie de ceva ce gasesc la ei.


PS: de duminica seara am reusit sa citesc 400 de pagini din carticica mea:x, abia astept sa o termin si sa va povestesc pe scurt ce se intampla penru ca o recomand:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu