marți, 16 octombrie 2012

Cum ma epilez ....varianta mai ieftina si mai de durata

Buna seara dragele mele!

Se vede ca a inceput facultatea;)), a inceput sa lipsesc iar de pe blog. E clar ca nu voi mai posta zilnic, dar voi incerca ca de 2 ori pe saptamana sa ma ocup de blog. Sunt anul 3 si trebuie sa ma ocup cu interes de facultate, de licenta, mai ales ca acum dau si examen de licenta si e posibil sa am nevoie si de ore de practica. Deci programul meu este foarte incarcat anul acesta.

Pentru in aceasta seara m-am gandit sa va vorbesc de varianta mea de epilare care sa fie de durata si mai ieftina.
Pana sa ajung la facultate preferam epilatul cu ceara traditionala , la salon. Cu 100 de ron rezolvam epilat lung, inchinal, axila,brate,  mustata si pensat. Dar cand am ajuns in bucuresti am constatat ca preturile sunt mai ridicate si pe langa acest aspect nici nu mi-a placut experienta avuta intr-un salon. Epilata cu ceara de unica folosinta si parul incepuse sa creasca in 3 zile.... Nu am fost dispusa sa incerc toate saloanele pana pic pe o mana buna si o perioada preferam sa ma duc acasa la salonul unde eram obijnuita unde aveau preturi ok si fetele de acolo, oricare dintre ele isi faceau treaba cum trebuie si era si foarte dragute si intelegatoare. Dar din cauza venitului de student venit din provincie in capitala a trebuit sa renunt usor la acest obicei si sa gasesc solutii mai ieftine. Pana la urma, in prezent am ales sa ma epilez eu acasa. Picioarele si bratele le epilez cu ceara de unica folosinta la tub iar axila prefer epilatorul. Inghinal prefer tot ceara traditionala la salon si asta tot acas ala mina la fetele pe care le cunosc;)). Mustata o dau jos cu benzile epilatoare pentru fata de la farmec.Iar pensatul il rezolv la salon din 3 in 3 luni si in rest imi iau eu firele care cresc aiurea. Am noroc ca am cat de cat forma la sprancene. Mai nou mi-am luat chitul de sprancene de la elf si poate reusesc sa le dau forma singurica:D
Epilatul picioarelor si al bratelor: -Ceara de unica folosinta la tub-
Pretul epilatului lung al picioarelor se incadreaza undeva la 10 ron max pe un epilat, mai bine decat >30 ron in salon. Un cartus de ceara costa cam 7 lei dar eu am avut noroc si am gasit cu 4.5 lei la targul de la Romexpo si imi pare rau ca am luat doar 5 tuburi. Ne mai trebuie benzile din cartie cu care sa indepartam ceara si ulei de dupa epilare pentru a hidrata pielea chinuita si a elimina resturile de ceara.
Prima oara am incercat cu ceara clasica, dar am constatat ca ramaneam cu pete rosii(cred ca se lua primul strat de piele) timp de 4-5 zile si se vedea foarte urat, plus de asta era un disconfort in contactul cu apa calda. Apoi am incercat ceara pentru piele sensibila, cea roz cu titanium si m-am indragiostit de ea:X. Pe langa faptul ca un singur tub mi-a ajuns la un epilat lung , am scapat de problema petelor rosii si nici nu a fost cazul sa revin pe zonele deja epilate deoarece a smuls toate firele de par. Sunt foarte incantata de ea si cand voi termina rezervele voi cumpara de pe okazii cel mai probabil ca sunt mai ok la pret.
De ulei va voi vorbi intr-o postare ulterioara deoarece va fi un review mai complet. Oric
um astept de la voi propuneri de unde pot cumpara ceara buna si ieftina si ulei pentru dupa epilare bun, care indeparteaza eficient ceara si e si convenabil la pret.

Pentru a reusi sa va epilati cum trebuie pe picioare trebuie sa stiti cum sa aplicati ceara si cum si cand sa smulgeti banda de hartie pentru ca exista riscul sa aveti leziuni , sa va spargeti vase de sange, asa cum am patit si eu prima oara. Vizualizati aici http://www.tpb.ro/content/13-tehnici-de-epilat-epilat-cu-ceara niste video-uri  pentru a invata cum trebuie efectuat acest proces corect. Va sugerez sa rugati pe cineva sa va epileze pe spatele piciorului pentru ca e greu sa zmulgi cum trebuie benzile de acolo.....eu am reusit, dar e greu.

Dupa cum ati vazut si in saloane si dupa cum vedeti si in filmulet cartusele de ceara se incalzesc in aparatul acel aspecial. Doar ca eu nu am asa ceva si nici nu vreau unul de 40 lei prost, asa ca pana una alta le incalzesc in fierbatorul de apa, adica las fierbatorul de apa pana cand se opreste(se opreste dupa ce apa ajunge la temperatura de fierbere) si apoi introduc cartusul de ceara cu varful in sus  si il las cateva minute pana se topeste ceara si il folosesc. Eu am ales aceasta varianta pentru ca nu am aragaz, dar voi puteti folosi un ibric in care puneti apa si aduceti la temperatura de fierbere apa, apoi opriti si lasati cartusul inauntru cateva minute. Cand se intareste ceara repetati operatiunea.



Sper ca ce v-am prezentat aici sa va fie util si sa fie o solutie mai buna.

PS: cineva mi-a zis ca ceara de la kallos nu e buna. Nu epileaza bine. Eu nu am incercat.

4 comentarii:

  1. foarte utila postarea ta.
    ceara cu 6 lei au aici http://www.1001cosmetice.ro/produs/ceara-epilat-liposolubila-unica-folosinta
    pupici :**

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna.succes la licenta.pup.super postarea intradevar scumpulet la noi plus fetele nu schiar asa de bune,unele.ms.pop

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa epilat recomand utilizarea de produse de la Bioderma. Am gasit la Remedii Online Sensibio Deo Antiperpirant, se poate utiliza dupa epilat si nu ustura http://www.remedii-online.ro/products/sensibio-deo-antiperspirant-50ml. E si la promotie http://www.remedii-online.ro/products/pachet-sensibio-deo-antiperspirant-50ml-1-1-gratis

    RăspundețiȘtergere