joi, 27 septembrie 2012

Review : Unt de corp Fennel - plumeria

        Am descoperit acest produs la inceputul acestei luni, chiar inainte sa plec la mare. Pentru ca am ajuns mai devreme in gara m-am gandit sa imi clatesc ochii pe la reviste si am pus ochii pe revista avantaje care avea acest unt de corp cadou. Mi-a placut in primul rand ambalajul si am hotarat ca nu ar strica sa il incerc, tinand cont ca nu am folosit niciun unt de corp de la Fennel, desi l-am tot vazut prin magazine si pretul lui fiind foarte bun, intre 10 si 12 lei. Se gaseste in kaufland si carrefour, poate si in real si Dm din ce am mai auzit.
        In magazine nu am vazut varianta aceasta, cea cu Plumeria. Plumeria este o floare, iar eu recunosc ca nu am auzit pana acum de ea. Untul de corp are o aroma florala, miroase bine, dar eu nu ma dau in vant dupa parfumurile florale puternice, dar acesta este mai fresh. Oricum, dupa aplicare aprodusului ramane un miros subtil si placut.
         Culoarea produsului este la fel de albastra ca si  ambalajul, dar nu ma deranjeaza, chiar este interesant acest lucru si nu ramane pielea colorata :)). Imi place textura lui, pentru ca este dens, asa cum ar trebui sa fie un unt de corp. Promite sa hidrateze pielea uscata si chiar face asta. Pe ambalaj e mentionat ca contine si unt de shea si probabil e meritul acestuia puterea mare de hidratare. Eu am folosit acest produs pe toata perioada sejurului la mare, adica o saptamana, deoarece m-am trezit ca sunt alergica la soara. Mda, ati citit bine, alergica la soare. Cam asta a fost si reactia mea cand am auzit asa ceva:)). Stiu ca am pielea alba si ca se presupune ca ma ard la soare, dar de data asta nu a fost vorba de arsuri ci de mancarimi ingrozitoare pe toata suprafata pielii expusa la soare. A fost groaznic. Desi am fost la inceputul lui septembrie si soarele nu mai era asa puternic nu am putut deloc sa stau afara in intervalul orar 11-17 pentru ca era foarte greu de suportat mancarimea. Iar singura solutie de calmare si hidratare a pielii expuse la soare a fost acest unt de corp si ma bucur ca l-am cumparat inainte de a pleca la mare. Mi-a placut ca lasa si o senzatie de racoare si calmare asupra pielii inrosite de soare:d.  De obicei nu folosesc creme sau unturi de corp dar de aceatsa data am consumat foarte mult. Am pozat produsul dupa ce l-am folosit in acea saptamana, asa ca se vede cat de mult a fost folosit:D. Si are ca avantaj faptul ca desi hidrateaza in profunzime, nu este unsuros si intra foarte repede in piele:D.





Ideea este ca mi-a placut foarte mult si cu siguranta il voi recumpara, dar in alta aroma, mai fresh poate, sau cel putin nu cu aroma de flori;)), desi si acesta miroase bine, sau poate e chestia aia , ca vreau sa incerc si alte arome sa vad care imi place cel mai mult.

Va recomand acest unt de corp! Voi ce arome ati  incercat si pe care mi-o recomandati sa o cumpar prima:D.

2 comentarii:

  1. Foarte bune aceste unturi de corp.
    Acum ceva vreme am detinut si eu unul in alta varianta. Am fost multumita.
    Culmea e ca am avut paralel si borcanase mici de unturi de corp de la Boots si nu le-am folosit asa des. inca le mai am.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar bune..delicioase..eu am avut varianta cu vanilla musk..foarte dulceag miroase.. cu avocado e fresh...si mai e cea cu shea..yummy...

    RăspundețiȘtergere