marți, 21 august 2012

Top 10 parfumuri preferate

Buna frumoaselor!
Am tot incercat diferite parfumuri, mai ales de la Avon si Oriflame, asta datorita bugetului  si m-am gandit sa fac un top al parfumurilor mele preferate de la aceste doua firme.

1
Avon Today Tomorrow Always


2.Avon Today Tomorrow Always Diamond

3. Enigma editie speciala- oriflame
4. Midnight pearl - Oriflame
 5.AVON RARE PEARLS EDP + KARGO BİZDEN FATURALI Avon rare peals
6. Avon rare gold
7.Little black dress- avon
8.  Outspoken INTENSE by Fergie - avon
9. Today tomorrow always - avon\
10. Little white dress avon

3 comentarii:

  1. La mine Rare Pearls e preferatul de ani buni. Number 1 irevocabil! De la Avon. Si imi place si Little Black Dress. Acum am setul de 5 fiole, daca il stii. Midnight acela, Pur Blanca, Incandescence, Little Black Dress si Perceive. Love them!

    Si mai era, daca tii minte, Believe la Oriflame. Si Serene. Le duc dorul.

    RăspundețiȘtergere
  2. de la avon stiu cam toate parfumurile, de la oriflame doare pe cele care sunt in catalog de 3-4 ani, cele mai vechi nu imi sunt cunoscute:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Believe avea o aroma de vanilie asa de vara, dulce dar nu gretoasa, si nu mai stiu exact nuantele. Iar Serene nu stiu cu ce sa compar.

    RăspundețiȘtergere