luni, 23 iulie 2012

Review Lotiune de corp THE SANCTURAY

Zilele astea am primit o lotiune de corp de la the  sancturay , dar varianta mini, adica 75ml.
Am gasit-o aici varianta normala la 250ml cu 44 lei.

Ce spun ei: O lotiune de corp minunata care reface umiditatea, hraneste si stimuleaza pielea. Extract de radacina de ghimbir activeaza circulatia & stimuleaza pielea, combatand celulita si tonificand. Ulei de jojoba si Pro-Vitamina B5 hranesc si fac pielea sa devina catifelata.

Ambalaj: un tub destul de rigid de 75 ml cu capac cu filet.
are gura destul de maricica, si e bine ca intra degetul pt ca la cat de rigid e nu poti "stoarce" lotiunea;))

Valabilitate: 18 luni de la deschidere.

Miros: nu imi place:(, parca sunt cremele lu' bunica




fabricata in thailanda


Parerea mea: Am spus si mai sus ca mirosul nu imi place deloc.
Textura e placuta, e o crema usoara care intra repede in piele.
Este hidratanta si hranitoare. Eu am folosit-o pe pielea arsa de soare si adevarul este ca mi-a calmat pielea si am simtit ca nu ma mai strange asa tare.(asta dupa prima aplicare chiar)
Chiar lasa pielea catifelata.
Despre combaterea celulitei nu stiu ce sa spun deoarece nu am folosit-o in aceasta privinta. Oricum nu cred ca pot vedea o schimbare folosind un tub de 75 ml.

In principiu imi place. Nu stiu daca am sa o cumpar.

Nota mea: 8/10(am scazut la miros si la celulita deoarece nu ma pot pronunta, in rest am constatat ca face ceea ce promite:D)

2 comentarii:

  1. Interesanta crema:p Nu am mai auzit de ea:D Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu am mai auzit de ea dar ma bucur ca am primit-o si cu ocazia asta am avut ocazia sa o testez. imi place ca face ce promite inca de la prima aplicare, pacat de miros:(

      Ștergere