luni, 9 iulie 2012

Review crema de maini planet spa cu unt de shea african de la AVON

Incepand cu aceasta iarna, am prins o placere in a folosi crema de maini, asta si datorita suferintei mainilor mele de la frig, si am incercat diferite creme de maini, dar cel mai mult mi-a placut crema de maini cu unt de shea african de la avon.


Prima oara am vazut-o la o fata din avon, dar m-am ferit de aceasta crema deoarece are un miros dulce si nu sunt adepta mirosurilor dulci. Respectiva fata mi-a spus ca e foarte multumita de aceasta crema si in cautarile mele de o crema de maini f buna, m-am gandit totusi sa o incerc si pe aceasta, mai ales ca am gasit-o la un pret bun intr-un set cu o crema tratament pentru coate si picioare din aceiasi gama.


Ce scrie pe ambalaj: Crema pentru maini si cuticule cu unt de shea. Aceasta crema intens hidratanta hraneste pielea deshidratata si aspra si inmoaie cuticulele.


Despre untul de shea: Untul de shea este unul dintre cele mai uzuale si esentiale componente ale produselor de infrumusetare si ingrijire, precum creme, lotiuni, sapunuri, emulsii, balsamuri si rujuri. Faimosul unt de shea este o grasime speciala care se extrage din arborele de shea african.

Mie imi place foarte mult ce stie sa faca aceasta crema si cu ajutorul ei am avut pielea minilor hidratata si catifelata in ciuda gerului de asta iarna.

O folosesc si acum, mai ales dupa ce spal vase sau imi tin mainile prea mult in detergenti de tot felul, pentru ca este grav afectata de acestia si cu ajutorul ei chiar nu mai am probleme.



Imi place ca nu lasa senzatia de gras, asta daca nu pui crema din abundenta(chiar nu e nevoie).Nu lasa mainile lipicoase si intra foarte repede in piele.

Nu curge de pe piele cand o aplicam ca multe alte creme.Este depozitata intr-un tub in care regasim 75ml de produs.
Nu imi place ca in astfel de recipiente ramane foarte mult produs pe care nu putem sa il folosim decat daca taiem tubul...
Pretul....probabil cam 13 lei la reducere. Pretul intrg fiind de 23 lei.
Se gaseste in cataloagele avon, dar din cate am vazut in catalaogul actual nu este.


Voi ati incercat aceasta crema? Care este parerea voastra despre ea? 
Pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu