marți, 24 iulie 2012

MNK by Monica Ivanovici

Am gasit in acest site romanesc: http://mnk.com.ro/unde am descoperit niste colectii foarte frumoase si lucrate cu mare grija si pasiune.
 Primul obiect de vestimentatie care mi-a facut cu ochiul este aceasta fusta rosie superba, m-am indragostit de ea:X (
, mai multe poze gasiti aici. Deci este superba, iar culoarea e minunata, si fundita aceea...:X:X:X:X, dragoste la prima vedere;)).

Si aceasta rochita alba este foarte frumoasa, are o croiala de efect chiar daca materialul e alb simplu, este foarte frumoasa si la fel, nici aici nu lipseste acea fundita pe care eu o ador.
Rochie alba din bumbac, cu volane si funda. 


Rochie din bumbac cu prajituri imprimate cu buzunare si 3 funde la spate.
Si aceasta rochita atat de dulce mi-a sarit in ochi, materialul e un roz tare placut, iar prajituricile sunt adorabile, si are fundite la spate:X

Sunt perfecte pentru vara asta calduroasa. Imi place tare mult si este de apreciat materialul de f buna calitate folosit pentru croirea lor, lucru pe ca cu greu il mai intalnesti prin magazinele noastre. Pe toate drumurile gasesti numai haine din materiale sintetice de care eu una m-am saturat.











Tot pe site-ul MNK am gasit si accesorii, in special genti.
Mie mi-a placut aceasta geanta cu franjuri si lanturi.
Geanta din piele naturala, cu franjuri si lanturi. 
Imi place ca este din piele naturala, material care se diferentiaza cu mult de cele din imitatie de piele (sau piele ecologica) pe care le gasim in toate magazinele. Pielea naturala este mult mai moale si mai placuta la atingere si cu siguranta eu voi ale pielea naturala in detrimentul celei ecologice deoarece este si mult mai rezistenta. Din categoria dai un ban dar merita!

Va invit sa rasfoiti si voi site-ul si poate va face si voua ceva cu ochiul. Mie mi-au placut foarte mult hainutele si gentutele gasite aici:D. Mai multe colectii gasiti pe site.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu