duminică, 29 aprilie 2012

lectia 7: Pudra

Imi cer scuze ca ieri nu am apucat sa scriu lectia 7 , dar am fost f ocupata. Sunt si acum, dar am luat o pauza de la activitatile mele ce tin de facultate pentru a ma tine de promisiune:)

PUDRA fixeaza machiajul - care altfel nu ar rezista toata ziua. Absoarbe grasimile din piele si impiedica tenul sa straluceasca pe durata intregii zile. Este si pasul ultim care da  pielii tale un aspect catifelat si natural. Poti sa o aplici usor peste fielea curata si hidratata cu o crema de zi pentru a obtine un aspect proaspat, natural.
Pudra are la baza fie amidon, fie talc. Practic se gaseste sub doua formule: pulbere sau compacta. Daca doresti sa iti fixezi machiajul, foloseste o pudra pulbere. Are efectul dorit si rezista mai mult timp pe fata. Pudra pulbere contine mai multi compusi care absorb grasimile, fiind astfel cea mai buna varianta pentru un ten gras.
Daca insa calatoresti, pudra compacta este cea mai avanatajoasa. Pudra este o necesitate in cazul tenului gras. Absoarbe grasimile din piele si poate fi aplicata toata ziua. Cu cat pudra este mai fina, cu atat este de calitate mai buna si astfel probabilitatea de a se aduna pe fata e mai mica. Pudra va avea un aspect si o textura catifelata, iar cea mai putin fina va fi mai aspra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu