luni, 2 aprilie 2012

Alte idei de tinute

E cam tarziu, dar nu am somn si in lipsa de ocupatie m-am mai jucat cu niste hainute si accesorii si m-am gandit sa va arat si voua la ce idei de tinute m-am gandit.


Pentru prima tinuta ideea mi-a venit acum ceva vreme, cand era mai cald afara si am vazut-o pe o tipa prin oras imbracata asemanator. Si de la ideea ei eu am ajuns la ce vedeti.
A doua tinuta mi se pare ok pentru inceputul asta de primavara si chiar eu am hainute asemanatoare in garderoba pentru a putea imbraca o astfel de tinuta.
Iar a treia cred ca este mai ok pentru perioada mai. O tinuta de zi mai sofisticata zic eu , doar ca materialul rochitei din imagine poate ar fi trebuit sa fie altul. Am preferat balerinii deoarece sunt mai comozi, dar acest model mi se pare mai elegant si consider ca se potriveste cu restul.
Voi ce parere aveti?
Chiar va rog sa ma criticati daca e cazul. Pup.

3 comentarii: