miercuri, 21 martie 2012

Review set corector de la oriflame

M-am gandit ca ar fi util un review al corectorului de la oriflame. Eu il folosesc de ceva vreme si sunt multumita de el.
Descrierea lor :Acoperă toate tipurile de imperfecţiuni cu ajutorul acestor trei corectoare inovatoare într-o singură paletă. Este instrumentul perfect, atât pentru machiajele elaborate, cât şi pentru retuşurile rapide. Conţin ingrediente care tratează iritaţiile, care îngrijesc şi hidratează.


Corector in 3 nuante;
Producator Oriflame cosmetics
Fabricat in Germania
Contine doar cele 3 nuante de corector.
Cantitate 3X1 gram.
Dimensiune cutiuta: diametru 5 cm.
Cod 15033
Pret 25 lei pret intreg, dar se poate gasi si la  un pret mai mic atunci cand e la oferta(aprox 15 lei)







Descrierea mea: 
Nuantele: 1-pentru pete rosii
                2- pentru cosuri sau alte imperfectiuni
                3-anticearcan.
Nuanta 2 se poate aplica peste 3 sau peste 1 pentru a mai neutraliza nuanta verde sau cea galbicioasa, foarte deschisa pentru ca daca aplici un fond de ten cu o acoperire mica/medie ai sanse mari sa se vada culoarea corectorului de dedesupt.
Imi place ca acopera foarte bine si ca se intinde foarte bine, nestrangadu-se. 
Se pot amesteca fara probleme. De exemplu merge amestecat anticearcanul cu nuanta mai inchisa pentru ca anticearcanul e foarte deschis. Recomand ca cel verde sa fie aplicat asa cum e si pentru estompare sa se aplice cel inchis deasupra. 
Au o textura fina si cremoasa.
Daca cumva am folosit prea mult corector se rezolva usor problema pentru ca se intinde si se estompeaza repede.
Se aplica uros si cu degentele si cu pensula. Efectul este bun in ambele situatii.




Eu recomand trusa de corectoare, fiind foarte multumita de ea. Pretul la oferta mi se pare foarte bun.


Pe lanaga asta nu uitati ca produsele oriflame le puteti cumpara cu reducere intre 23 si 40%. La o comanda de 50 lei platiti 40 lei, Eu zic ca e o afacere buna. Nu trebuie sa fii reprezentant. Asa cum cumperi produse de pe net si iti dai datele personale asa cumperi si de la oriflame. Completeaza forumarul aici si ai devenit client direct. Poti plasa apoi comanda imediat cu plata la venirea curierului(7 lei transport in tara indiferent de suma)


Sper ca v-am fost de ajutor. Pupici:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu