marți, 20 martie 2012

Campanie pentru 400 de bloggeri: www.ZorileStore.ro iti ofera gratuit o pereche de papuci brazilieni

Vreu sa va arat si voia ce am gasit:d.

S-a actualizat oferta si zorile iti impreuna cu  Blogatu.ro 400 de perechi de papuci.:D. Foarte tare!

Ai blog si vrei sa castigi de pe urma lui? Atunci ZorileStore te premiaza! ZorileStore ofera 100 de perechi de papuci bloggerilor pentru un “test-drive” inovativ. Spre deosebire insa de test-drive-ul unei masini,papucii testati raman la tine! Mai bine zis, magazinul ZorileStore ofera gratuit 100 de perechi de papuci bloggerilor care participa la aceasta campanie! Vine vara iar ZorileStore si Blogatu.ro fac cadouri de sezon bloggerilor!

Pentru a afla mai multe clik aici!


Eu mi-am ales acesti  papucei-sandale . http://www.zorilestore.ro/sandale-femei-g2b-gb-star-sandal-fem-ff-f-35294_50548. am ales negru in loc de alb ca merge asortat usor si am preferat sanda ca ma inteleg mai bine cu acest model ca nu iese din picior. in imagine par comozi si draguti sper sa nu ma insel:d.


voua care va plac???

http://www.zorilestore.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu