duminică, 5 februarie 2012

Vreau sa schimb designul blogului meu-astept idei:d

Nu sunt deloc multumita de aspectul blogului meu si m-am hotarat ca ar trebui facut ceva in aceasta privinta. Momentan nu am timp de un astfel de proiect, dar cam intr-o saptamana ma apuc pentru ca termin cu examenele. Sper ca atunci sa imi fac mai mult timp, desi si atunci am niste alte proiecte in plan, dar macar nu mai sunt asa stresata.
Doar ca nu prea am idei despre cum ar trebui sa arate:-<, si v-as fi foarte recunoscatoare daca mi-ati da niste idei, sau macar sa imi spuneti cum va place voua:D. La final sa am de niste puncte de plecare sa stiu ce trebuie facut...

kiss!!:*

4 comentarii:

  1. Buna scumpa..pai am eu cateva idei pentru tine:p

    1 Ai putea alege o tema cu o culoare mai placuta ochiului..nu culori aprinse.

    2 Sa pui un facebook fan page box.

    3 Chestiile din sidebar sa fie cat mai ordonate..reclamele sa aibe toate aceeasi dimensiuni.

    Sper sa te ajute cat de cat ce ti-am spus:D

    aaa,si daca as fi in locul tau sa ma descurc in css etc,as opta pentru o tema pe negru+rosu cu detalii abstract:D

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai "cute blog award " de la mine ! http://ioana08libeauty.blogspot.com/2012/02/cute-blog-award.html
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai fost mai rapida Ioana:D:* Il ai si de la mine draguta:*

    RăspundețiȘtergere