duminică, 29 ianuarie 2012

Nebunia din sesiune

Cred ca marea majoritate dintre voi, sunteti in aceiasi situatie ca si mine, adica in sesiune, pline de stres, nervi, timp deloc si chef de orice altceva in afara de invatat. Mai ales acum ne apuca cheful de curatenie, de ordonat carti, de spalat vase(eu urasc sa fac asta:P). Cred ca daca nu stateam la camin ma apuca cheful de gatit:)). Si asa  imi vin o groaza de idei de a pregati ceva de mancare, iar inainte nu stiam cum sa ma rezum la a incalzi ceva si atat;)). Dar normal, pe langa faptu ca nu avem chef de examene, totusi eu una m-am pregatit cu o groaza de accesorii pentru a imi usura invatatul, cik:)). Am tot felul de post-it-uri colorate de diferite forme si marimi, bolduri, agrafe, evidentiatoare, pixuri, creioane, foi, caiete etc:)), Sincer nu stiu cat de mult ne ajuta , dar avem impresia ca ne este mult mai usor asa. Oare o fi efectul placebo?;)). Eu una ma bazez de multe ori pe memoria vizuala si o groaza de semne si chestii subliniate pare ca ma ajuta:D.

Voi cum va pregatiti pentru examene?:D

Pupi pe toate:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu