miercuri, 28 decembrie 2011

m-am vopsit:D


Gata! In sfarsit m-am vopsit si sunt multumita de vopsea.Adica in primul rand mi-a placut ca am scapat de mirosul de amoniac care impanzea camera cand ma vopseam.Nu zic ca nu miroase deloc a amoniac, dar miroase acolo in recipient nu si in aer. Se prepara foarte usor, adica torni colutia si pudra in pahar, pui capacul si il "zgudui" de 40 de ori, eu am facut asta vreo 40 de secunde, adik de mai multe ori, Nu au ramas cocoloase doar ca a ramas praful ca si cum era nisip. deranjant a fost la clatit acest aspect.
O alta bila alba e aceea ca se aplica foarte usor.Eu nu ma prea descurcam cu aplicatul vopselei la radacina deoarece  am parul bogat si nu era uniform peste tot. Acum am reusit pentru ca se manifesta ca un sampon, sau ca spuma de par:D.
Sunt multumita si de faptul ca mi-a ajuns o cutie pentru parul meu care trece de umeri, dar am avut tupeu s aincerc doar cu atat deoarece eu tot ciocolatiu am fost facuta inainte.Daca imi schimbam culoarea cu siguranta foloseam 2 cutii.
La final am aplicat balsamul si ma bucur ca mi-a facut parul matasos ca mi se incalcise cand il spalam:P
Si parul inca miroase a capsuni:d
Doar ca nu e aceiasi culoare ca cea pe care o foloseam:(, ciocolatiul meu era mai deschis, air asta mi-a inschis parul. Pare ca seamana cu ce e pe cutie, dar asta e culoarea recomandata de programelul dp site-ul pallete. Am sa imi caut o culoare mai deschisa:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu