joi, 10 noiembrie 2011

Cateva modele realizate asta-vara

               In sfarsit mi-am mai gasit timp sa mai postez cate ceva si am sa incep cu 2 modele realizate in vara cand eram pe la bunici;))

1.Primul model este realizat cu sclipici fin alb pe care l-am aplicat pe varful unghiei peste un french facut cu alb sidefat. Cu sclipiciul am coborat spre baza unghiei din ce in ce mai rar si am aplicat pe inelar o floricica din fimo.

2.Al doilea model a fost continuarea primului.Adica am pastrat inelarul identic si am facut un french in diagonala cu roz.A fost prima oara cand am facut un french in diagonala si am folosit banda izolatoare pe care am taiat-o in fasii subtiri.(asta e truc invatat de la luiza de pe blogul ei unghiipictate.blogspot.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu